30 gradet!

Ja, så varmt är det i Egyptien idag! Låter inte det nice eller vad!
Sitter så här på morgonen och småkikar lite på resor, hade varit mysigt att åka till värmen i vinter/vår! Men, sen kommer det stora MEN:et, som i mitt fall heter SKOLAN, bläähaablääähe! Men har hört från de som läst den kursen jag ska släsa till våren, har man någon vecka ledigt, eller mycket egenstudie, då just DÅ skulle man kunna åka! Ja minsann det tycker jag att jag och william ska göra! Tycker inte du det?????

 Ser det inte härligt ut mina vänner??


Nu ska jag göra mig iordning, seminarium mellan 10-12, sedan är det friitime! Måste fixa och dona med fältarbetet i eftermiddag, får se om vi får ihop det!!


Njut av våra höstsol!
Tjingtjong

Kommentarer
Postat av: wille

Ja du gumman, saknar dig med! sådärra du vet så det e lite jobbigt!!! fick nyss ett meddelande om ett erbjudande med jobb i spanien...sugen ?? tj alla vill ha mig på jobb just nu...och alla utomlands....hihi vi får prata om detta du jag och du och du och du ;) pussas godnatt min skatt!!

2010-10-15 @ 01:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0