En riddares historia!

Jaa kvällen är räddad, en riddares historia går på tv4+! Underbaramysigaensamkvällsfilm! Helt klart!

Ikväll har jag gjort älgbiffar med potatismor och lingon, efterrätt blev det minsann en Citronpaj som smakade mer än bra!! Efter en dag ute ibland alla älgarna, ja två stycken la sig ner idag! Det är spännande när man springer där i skogen och så knakar det till, man vet inte riktigt vad det är, är det en Älg, eller kanske en Gris... nej de var bara grannen i kedjan... hihi! Men spännande är det! Förra året fick jag mig en ganska härlig upplevelse, älgen springer rakt emot mig, vart ska klaralilla ta vägen, jag är ju till för att skrämma bort den mot ett annat håll, nej älgen springer emot mig och jag hoppar bakom ett träd och gömmer mig, tänk om älgen inte hade sett mig och spungit ner mig!! Uscha så får det ju inte gå till!

Nej nu är det mysmyslördag, kanske en nattapromenad i stjärnhimlen! Kallt men det är skönt att krypa ner sen i sängen, eller hur!!

Imorgon blir det tentaplugg (även om man inte ska plugga på helgen, men om man bara får helgen på sig, vad man göra??) och kanske en sväng till blekinge för att ta upp båten lite kvickt! Får se vad som händer!


Tjolahoppsansatrallalallaaa...


Ps... köpt en ny fin fin fin jacka idag. Bra gjort!


en slängpuss till min kära som sitter på afrikas torra marker och kikar på giraffer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0