hakulamatat!

Inga bekymmer... ;D

Lördagseftermiddag har vi nu kommit fram till! Så underbart att inte ha något planerat i helgen, det enda som jag MÅSTE göra är att jobba litegranna, men det gör jag imorgon! Så skönt att bestämma över sina egna jobbtider!
Idag har det minsann varit en givande dag, 7-10 tvättstugan, bra det! Kavart i elva kom mamma,pappa&elias.. Pappa skulle hjälpa mig att sätta upp min underbara rullgardiner, mörkläggande till och med! Bakade lite chokladmuffins till dem också, blev minsann inte jätte goda, men de slank ner! Så nu har jag äntligen rullgardiner i alla mina tre fönster, så kan de j*vla pasiennerna vara sönder, inte mitt problem längre!
Nu i eftermiddag har jag traskat en promenad med min vän robin som är i växjö på besök, så kul att prata gamla minnen från mellanstadiet, hahaa... klassresor och allt vad vi varit med om! Måste hem och leta upp filmen från vi var på Skrea! Vilken underbar tid det var! Alltid lika kul att prata minnnen från förr, vi börjar trotts allt bli gamla nu ;D
Nu ska jag mysa ner mig framför tv och ha egen klaratid, hoppas på en bra film, vi får se hur det blir!

tjolahoppsansa hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0