Måndageftermiddag!

Ja då var v.42 här! Bara 10 v kvar sedan är det 2011, endast ett år till sen är jag klar, alla känslorna på en och samma gång!

Sitter i bibblan just nu, var bara tvungen att fly lägenheten. Har tenta imorgon och ligger så back man bara kan göra när det gäller pluggandet, har ju inte fått någon tid att läsa som vi alltid haft innan! Usch känner att jag bara skakar när jag skriver här och nu, inte jätte bra klara! Du får nog ta och lugna ner dig lite, men det går ju inte har tenta imorgon och måste måste sätta den, orkar inte med att ha det släpande efter mig... Yr och andnöd! Helt dåligt! Problemet är väl också att jag tänker för mycket, just go with the flow!!
Hela dagen har gått åt till föreläsning men också massa tankar om afrika och resan ner dit! Vill över allting annat åka ner dit och hälsa på och se detta vackra land, men sedan dunkar det på ryggen och säger du har kanske inte tid klara, du kanske mår bäst av att ta det lite lungt och inte försöka vara överallt på en och samma tidpunkt! Tänk om jag kunde få vara den första personen som kunde vara på flera ställer på en och samma gång! Det har jag gillat, men tyvärr går det ju inte, men jag vill jag vill!!!!!!!

En sak jag börjar lära mig, så smått är att jag måste först och främst vara mig själv till lags innan jag ska vara det till andra, jag har en dålig vana att vara tvärtom, måste börja tänka på mig själv och MINA behov innan någon annans! Men det kanske inte alltid är så lätt när man är som jag! Men då skulle man egentligen inte ha människor runomkting sig som ställer en massa krav heller... Men de går ju inte heller, vill absolut inte släppa taget kring det!

Jag vill bara vara mig själv och njuta av mitt liv i min tankt och precis som jag vill! Ingen ska någonsin få förstöra det, aldrig!

Nej du lilla människa nu måste jag fortsätta med mina älskade och underbara begrepp som ska tentas av imorgon! Hoppas kunna träna lite ikväll med, skingra tankarna lite för några minuter!


tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla gumman....det ordnar sig :) finns här det vet du, även om jag för stunden e en bit bort. Älskar dig, det vet du men jag skriver det ändå! Alla andra som läser ska ju veta det med!!!



Snart e jag hemma igen, då blir det kvalitets tid i massor, som faktiskt bara du och jag kan!!!!!



Din Wille

2010-10-25 @ 00:06:21
Postat av: wille

Bara för att jag älskar dig!!

2010-10-25 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0