mina fotspår snöar igen!

Då var det onsdag, och hemtentaskriving är i fullgång!!
Mycket kul, måste jag erkänna att det är! Lite flams och trams höjer stämningen till max!
Ikväll kan det bli gymmet en sväng, får dock bli mycket sent,
p ga att det är så förjordat med massa folk där nu efter 16...
Imorgon är det tentaskriving som gäller för hela dagen! Ligger mycket bra till gör vi också för den delen!

Livet leker och tankarna sprudlar!
Jag tror minsann jag börjar bli vuxen i huvudet också, kan ses som negativt och lite tråkigt, men jag tycker bara det är postitivt, måste tänka mer på mig själv! Det är vuxentänk det!
(iaf. i min värld! Jag ska sättas i första rummet!)

Helgen kommer att avnjutas precis som den är, fantastisk och välkomnande!

Tjaosingen!

Kanske bullsa på sig och ta en promenix i detta skiväder, som vi faktiskt har!

JAG VILL JAG KAN JAG VÅGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0