Oktober!

God middag alla glada!!
Morgonen började med ett gympass, kondis och styrka! Häärligt att komma igång på morgonen!
Tänkte jag skulle baka pumpabakelse och åka hem till mormor och morfar med, men misslyckade var bara förnamnet, usch va usel jag är! Skulle göra franskavåffler, fast som en skål och sedan fylla den med gottgott och en marsipan uppanpå som en pumpa... Men degen blev fin, men när jag hade gräddat dem föll de bara sönder, helt dåligt! Så nu står dem här på bänken och ser oskyldiga ut! Får se om jag kanske kan lappa ihop dem, eller så bara slänger jag dem!

Lunchen bestod av en kassler och broccoligratäng med ris till..... --->




Gottgottigottgott...

Ikväll ska är jag medbjuden med min kära familj till pappaskusin! Trevligt ska det minsann bli, lite söndagsmiddag så här i början av oktober!

Imorgon är det kanelbullensdag, glöm inte det, så dka det bakas och ätas kanelbullar! Mumma!

Nu ska jag krypa ner mig framför en film och bara slappa, för imorgon börjar en ny kurs, då gäller det att ligga på topp !!


Tjolahoppsansa tralalalallaaa!


Kommentarer
Postat av: Balla ;)

hihi läser dina inlägg titt som tätt :) du e ju bara för mysig min lilla skatt ;) hoppas inte höstvädret tar kol på dig! Här e det över 40 grader nu i skugga...pust ;) men man e ju van...kramar i mängder, din afrikanenenennnn ;)

2010-10-04 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0