Skördefest!

God dag alla mina vänner!

Då var helgen här, IGEN! Det pinnar på nu, snart är vi i december och tomten kommer. Men först ska vi ha masssa höst mys, idag börjar min höst! Jag ska åka till öland med mamma och gå på skördefest. Hur mysigt som helst, det blir övernattning på skansen och sedan heldag på öland imorgon! Idag ska vi strosa lite på IKEA, kika på doningar till huset, efter renoveringen! Kan det bli bättre en helg som denna!?
Plus att jag skrivit färdigt min hemtenta, blev färdig med den i onsdags, men satt och kikade igenom den och rättade ord nu på morgonen så nu ska den bara skickas in, Skönt! Då var EN avklarad, men FLER kvar. That´s life!

Ska köpa mig en pumpa som jag kan ha utanför min dörr, men också en till kära mormor! Ååå ni förstår inte vad det är mysigt med skördefesten, bara älskar det! Jag är inte så förtjust i hösten (eller av någon konstig anledning har det blivit negativsklingande de sista två ården! ;)) men när man får åka till öland och mysa så är det underbart!   

Innan vi åkeriväg ska jag, matilda och johanna ta en helgfika, myspys!



Jag säger: Trevlig helg mina vänner och njut av ledigheten, på måndag är det tipptopp som gäller igen!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska ju äta middag hos mig ju!!!!

2010-10-01 @ 10:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0