Tända ljus!

God afton!

Sitter och myser i min fotölj framför tv:n en onsdagkväll som denna, mysigt, med tända ljus också SÅ KLART! har varit en liten sväng på mammas möbelkurs ocg fikat, och hjälpt till lite! Så mysigt med möbelomklädning!
Idag har jag bara suttit och skrivit arbete till min distanskurs som jag läser, lite segt med bara lite kvara tt skriva, fixar det på fredag tänkte jag! Tänk så mysigt att sitta nere i stugan med en kopp varm choklad och skriva medans man kikar ut mot havets oändlighet! Underbart! Ja för imorgon ska jag och kära syster styra vår kosa mot blekinge och stugan, ska ner och bara umgås och mysa!
Men idag har jag också bokat tid för STICK, inte vilket stick som helst, utan Hepatit A...Måste ju skaffa mig de om jag ska åka ner till william! Men ska också knapra lite tabletter.. mumms!  Om jag inte åker ner, så har jag ju spruatn så vi kan åka till egyptien, äntligen :D hihii!

Nu tillbaka till tv:n... Imorgon blir det fältstudie på morgonen och Stugan på kvällen!
Å va jag älskar mitt liv, precis som det är! Även om det är motgångar, toppar och dalar, men det är så det ska vara, verkan man vill eller inte, det är bara att acceptera att livet kommer att se ut så, livet går vidare även om det är tungt just In that moment!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0