färdigt!

Jaadå va tentan avklarad... Bar skönt, jag tror jag fixar det! magkänslan är bra!!!!

åååå blir så förbannad, skrev ett skit bra inlägg. och så bara försvann det... b**s.... Brukar alltid spara... men inte denna gngen, va dum jag är!!!

aja, nu kommer snart annie och per, vi ska luncha tillsammans, för de tyckte synd om mig, vet inte varför! hih ;)
Smsade lite med mamma innan, dom verkar njuta iaf, 25 grade både i vattnet och luften.. så nu ligger dom där och päser på stranden, häärligt, hoppas att de verkligen njuter, för det är som värda... Men hade också viljat ligga där, hade jag förtjänat, men jag får vänta på min tid!
Aa appråpå det, ska kika lite på om jag kan åka ner ochhälsa på min käraste i Afrika, hade varit så spännande att kommer ner och se allt med egna ögon!! Hoppas skolan tillåter det bara med schema och uppgifter!

Nu ska jag hoppa in i en dusch för att få bort allt tentadamm.... Nu tar jag helg, och ska ladda inför måndag, då hemtentan släpps!! (Inte undra på att magen beter sig som den gör.... ååhhh!!!)

Tjingeling uppe i himelen!


 
bara 7 veckor kvar jue! ;)
Tusan va bra jag är som släpper iväg min käraste på äventyr, inte alla som skulle göra det!!!
Det är därför jag är så otroligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0