God natt världen!

Jaaa, vilken bra dag det blev, eller Kväll ska jag väl rättare sagt säga, mycket trevlig kväll med syster & bror! God mat och bra underhållning! Fick träffa mamma och pappa med efter att de kommit hem från Barca, vi planerar redan nästa tripp, pappa fylller ju år lagom till badsäsongen sätter igång! Bra det!

dagens konstanterande; man ska f*n aldrig ta något förgivet, jag tror och jag vill... men nej... sluta hoppas så blir man inte besviken... men hoppet är ju det sista som överger en, speciellt mig, men tyvärr trillar jag dit varje gång... jag bara undrar... varför, jag kanske inte är rimlig i mitt resonemang kring det hela... nej jag vet faktiskt inte... och! Jag lär aldrig få reda på det heller, jag är som jag är och du är som du är, det är så vi är och kommer förbli! That´s it som Jackson uttrycker sig! För det är så det är, och det är så det kommer att förbli!

Men frågan jag ställer mig är varför, tänk om varför inte hade funnits vad hade så funnits, varför skulle då finnas om det inte fanns!?


God natt nu ska jag sova, klkockan är mycket och jag ska skriva tenta hela onsdagen, håll tummen att jag blir klar, tänk om tänk om inte fanns vad hade då funits! Hoppas!


säg vart går färden, vilken underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Annie

FINA KVÄLL!

KRAM

2010-09-29 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0