Röda rosor!

Då var vi mitt i helgen, eller ja, snart är det ju faktiskt slut!
Igår var det tenta, hoppas hoppas jag fixade den, kände bra i magen!! På kvällen blev det en liten lätt tentafest, mycket trevligt med härliga människor!

Söndag morgon inleddes med frallor hos elias, lite jobb och nu i eftermiddag har jag varit på loppis med matilda! Bra och en underbart lugn söndag, me like! Strax ska jag köra upp till huset igen, tacos med elias annie och per! Avslutar söndagen på topp!!


Har skaffat mig skype, tydligen ska de vara bätte att kika cam än med msn, får bli lite cam med min käraste nu när han jagat lejon och skaffar pumba-vänner! (Måste ta reda på november-schemat också, så jag kanske kan planera in en Afrika-tripp!)

Var och handlade idag, och köpta mig en bunt med röda rosor. Nu är det höst och då får man unna sig dessa vackra blommor. Nu står dem så fint på mitt köksbord så kan njuta av dem!



Hejsansvejsan alla som ler och njuter av sina nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0